יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

מה אומרים הגולשים על המעי הרגיז?

הפעם אני אציג כמה תגובות שכתבו הגולשים על מעי רגיז.

אם אתם קוראים את הכתבות שלי דרך אי מייל, שימו לב שבמייל מופיע רק חלק מהכתבה. כדי לקרוא את כולה צריך ללחוץ על הכותרת שלה, או במקום אפשר להיכנס ישירות לבלוג:

http://meiragiz.blogspot.com/

אז הנה מה שאומרים כמה מהגולשים:


אני לא יכולה להעביר מסר כי לא הצלחתי לפתור לעצמי את הבעיה ואני מיואשת.
(מירב, צפון)

בא לאחר תקופה של לחץ ומתח
(סיגל, תל אביב)

לאחר שעברתם את כל הבדיקות ושללו כל בעיה רפואית אחרת. אז אתם יכולים להיות בטוחים שזה זה ואז פשוט תתחילו לאכול ארחות קטנות ,בלי קופאין ,בלי חלב ,בלי לחם לבן ולנסות להתעלם ולהבין שהבעיה נןבעת ממצב נפשי ,ככל שתתעלמו מהסימפטומים (למרות שלפעמים זה לא קל) ככה הם יפחתו .
(אלמונית, השרון)

ככל שתעסקו ותחשבו פחות על הבעיה, אתם תסבלו פחות גם אם אין הקלה בכאבים
(אלמונית, ירושלים)

לא להתייאש, אצלי חל שיפור משמעותי אחרי שנים רבות של סבל. לחפש פתרונות, היום קיימות אופציות שהתפתחו בשנים האחרונות.
(אבי , דרום)

מה אתם אומרים? אתם מוזמנים לכתוב בתגובות.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני שנים חיה עם כל הסבל הזה והביעה הגדולה חוץ מכאביהים זו חוסר שינה כמעט 20 שנה שום דבר לא עוזר אין לי חיים לפעמים משתוקקת למוות אולי שם אכל לנח סופ סןף