יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

תורכם...

אני מקבל מכם המון תגובות לבלוג הזה והן ממש מחממות את הלב.
הפוסט הזה מכיל כמה תגובות שביקשתם לפרסם.
מי שמעוניין מוזמן לכתוב תגובות ישירות או לשלוח אלי (הכל בעילום שם).


  • לא לוותר, אני מאמין שאפשר לנצח בחסד אלוהים וכמובן עזרה מקצועית. יועצת תזונאית קלינית יכולה לעזור. בהצלחה... (איתי, תל אביב)


  • בתור אדם הסובל מתסמינים רבים של המחלה (שלשולים, עצירות, הקאות, תשישות, כאבי תופת בבטן וברקום ועוד שלא נעים לספר פה) מצאתי שעישון של מריחואנה מרגיע אותי, עוזר לי להפחית את הכאב, עוזר לי לישון, מעלה לי את התאבון בימים קשים שאני לא מסוגל לאכול ארוחה ביום, ומקל את היציאות שלי. (אלמוני, תל אביב)


  • "ניסיתי גם ניקוי מעייים באמצעות מיים ועדיין אין סדירות
    מיץ זרעי אשכוליות הסדיר לי את הקיבה , החומר מר אבל עובד.
    התחלתי השבוע לקחת אגיוקר - נראה מה יהיו התוצאות " (רעות, צפון)


  • קחו כדור הרגעה כשצריך זה מאוד עוזר (אלמונית)


  • למה לעזאזל אף אחד לא מצא עדיין פיתרון לזה? נכון לעכשיו הרופאים לא יכולים לעזור בכלל, רק הרפואה האלטרנטיבית (ואולי פסיכולוגים)(שרית, מרכז)
  • אין תגובות: