יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

טשרניחובסקי 6 שעה 5

המעי הרגיז הפך אותי למאחר כרוני. אין פגישה שאני לא מאחר אליה, בין אם בעבודה, עם חברים או לדייט. בדרך כלל אני כמעט מספיק, אגב. אני יוצא מהדלת בדיוק בזמן, בדרך הבטוחה ליעד. אבל אז אני שואל את עצמי אם כבר הייתי בשירותים, ו"מה אם בדיוק באמצע הפגישה...", ומשם קצרה הדרך חזרה, ושליחת סמס מתנצל ומאחר.

אם הפגישה באמת חשובה אני אקח מקדם ביטחון קיצוני, משהו כמו שעה, מה שהופך אותי ממאחר כרוני למקדים כרוני. הכל כרוני עם המעי הזה...



למזלנו, בישראל איחור קל לפגישה די מקובל, ולעתים אף מומלץ, ככה שזה לא סוף העולם. ועדיין חשוב לזכור כמה כללי אצבע להתמודדות עם האיחורים:

  • לרווח את סדר היום: לא לקבוע שתי פגישות צמודות זו לזו.
  • אם שעות הבוקר הן הקשות עבורכם, להשתדל לתזמן פגישות לשעות יותר מאוחרות.
  • לדעת היכן השירותים הכי קרובים למקום הפגישה.
  • לא קרה שום דבר אם באמצע הפגישה תבקשו כמה דקות הפסקה.

    מה איתכם, אתם מקדימים או מאחרים? איזה טיפים יש לכם? אתם מוזמנים לכתוב בתגובות (ניתן באופן אנונימי).
  • 6 תגובות:

    אנונימי אמר/ה...

    אני טיפוס מגדים ברגע שמגיעים אורחים אני מתחילה להזיע והבטן מתמלאת גזים נפיחות שיאי אפשר לסגור את הכפתור בכנסיים , את הבטן אי אפשר להסתיר בסוף אני מתפוצת בשירותים .
    חייבת לציין לטובה שברגע ששיניתי את התזונה אני מרגישה יותר טוב אבל עדין סובלת

    אנונימי אמר/ה...

    הצרבות נעלמו לי ברגע שאני יותר לועס את האוכל

    שני אמר/ה...

    דווקא בקטע הזה אני בסדר, לא מאחרת. הבעיה היא כשצריך לשהות במחיצת אנשים זמן ממושך (למשל אורחים) קצת לא נעים להיעלם לשירותים לפתע...

    אייל ארליך אמר/ה...

    שלום לכל מי שקורא כאן את הבלוג בנושא המעי הרגיז. הייתי רוצה להמליץ למי שיש לו "מעי רגיז" ובעיות עיכול דומות על טיפול חדש בארץ, בשם עיסוי בטן צ'י ניי טסאנג מהרפואה הסינית העתיקה.

    העבודה עם עיסוי בטן צ'י ניי טסאנג מטפל באופן ישיר על הבטן והמעיים דרך עיסוי האיברים הפנימיים בתוך חלל הבטן. הטיפול הוא תהליך אישי שהוא עושה האדם בעזרת שינוי אורח חיים (תזונה, פעילות גופנית, דפוסים רגשיים-מנטליים) והעבודה של העיסוי בפגישה עם המטפל.

    השיטה עדיין לא מוכרת בארץ אך אני ממליץ לכל מי שסובל מבעיול עיכול ו"מעי רגיז" לחפש מידע בנושא צ'י ניי טסאנג באינטרנט.

    זאת בעקבות הצלחות רבות של הטיפול עם אנשים אשר מתמודדים עם נושאי עיכול שנים רבות ללא טיפול הולם מצד הרפואה המערבית ואלטרנטיבות נוספות.

    רפואה שלמה,

    אייל ארליך

    מטפל בהילינג ובמגע

    אנונימי אמר/ה...

    וואו, צרת רבים אומנם נחמת טיפשים אבל איזה כיף (וקצת מעציב) לשמוע שאני לא היחידה שחייה מתוכננים לפי שירותים... אוף

    אנונימי אמר/ה...

    האמת שהצלחתי לסדר את שגרת יומי כך שאגיע בזמן להתחייבויות שלי. אני יודעת בדיוק מתי לקום לעבודה כך שיישאר מספיק זמן כדי להכנס לשירותים.
    בימים קשים במיוחד אני ממליצה על 'אגיולקס' עושה את העבודה מצויין ומפי התזונאית שלי אינו מייצר שום בעיה או תלות, זהו תכשיר טבעי המסייע להתרוקנות, מן הסתם כשיש התרוקנות כמעט ואין בעיה, זה די מסדר אותי. עולה רק 40 ש"ח בסופר-פארם וללא מרשם רופא.