יום שישי, 23 ביולי 2010

אתם כותבים על המעי הרגיז


התרגשתי לקבל לפני כמה ימים מייל של אחת הקוראות בבלוג. היא ביקשה לספר לכם על הסבל שלה מהמעי הרגיז. אני מפרסם את המייל כפי שהיא שלחה וממליץ לכולם לקרוא. מי שמעוניינים מוזמנים לכתוב על המעי שלהם בתגובות או לשלוח לי במייל.

הנה מה שהקוראת כתבה:

אתמול היה לי התקף פליצות , מהיכן הם הגיעו רק אלוהים יודע

כל המאכלים שמזרזים אני מזמן לא אוכלת כמו : חומוס , טחינה ,גמבות מכל הצבעים והמינים , כרוב , ברוקולי ואפילו תירס וגם חצילים

מוגזים ומתוקים שכחתי מה הטעם , גבינות וגלידות רק בקיץ הפרסומות מראות לי איך הם ניראים.

התחלטי לשתות קימל , האם זה עוזר כנירא שהפלוצים לא מתרגשים מהקימל מסריח שרק הכלבה שלי סובלת , אין אני יודעת היא לא מוצאת את מקומה בבית , למרות שאי גרה עם ההורים.

השבוע הקרוב אני לבד כולם ברחו ממני ואפילו לא טרחו לקנות לי כרטיס והשאירוו אותי לשמור על הבית .י

האמת זה די עצוב שאפילו ההורים לא יודעים איך לאכול אותך , יש פיתרון פשוט לברוח .

מכל התופעות שלמעי הרגיז אני סובלת : גזים , נפיחות בבטן , חוסר ריקנות אחרי יציאות , עצירות כאבי בטן , בחילות וכמובן לצאת מהבית זה מבצע סיני. חטפתי מכל הכיוונים

(אלמונית, יולי 2010, ישראל)

תגובה 1:

תכלת אמר/ה...

שלום יקירה ,
כן כן ... אנחנו מאותה המשפחה .
מה שלומך הבוקר????
מוכרת וכואבת התחושה ...
אשמח לשוחח אולי תהיה אפשרות למצוא
פתרונות מהניסיון האחת של השניה .
תכלת .
0523178801