יום שישי, 16 ביולי 2010

מעי רגיז: תגובות הגולשים

הפעם החלטתי לתת לכם את המקלדת. הפוסט הזה כולו מורכב מתגובות שאתם כתבתם על המעי הרגיז בבלוג המעי שליבסקר, באתר המעי הרגיז או סתם שלחתם לי במייל.

1. המעי הרגיז הוא כל כך מרגיז כל דבר מרגיז אותו, אם אני אוכלת מאכל ש א ס ו ר למעי אז כמובן יש צפצופים מכיוון שיש לי גם ריפלוקס איך אפשר אז הבטן כואבת ... וכול התופעות המוכרות לכולם ... אם היה לזה פתרון החיים שלי היו נראים אחרת ..... (אישה מהמרכז)

2. לאחר שעברתם את כל הבדיקות ושללו כל בעיה רפואית אחרת. אז אתם יכולים להיות בטוחים שזה זה ואז פשוט תתחילו לאכול ארחות קטנות ,בלי קופאין ,בלי חלב ,בלי לחם לבן ולנסות להתעלם ולהבין שהבעיה נןבעת ממצב נפשי ,ככל שתתעלמו מהסימפטומים (למרות שלפעמים זה לא קל) ככה הם יפחתו . (אישה מהשרון)

3. אני לא יכולה להעביר מסר כי לא הצלחתי לפתור לעצמי את הבעיה ואני מיואשת. (אישה מהצפון)

4. לא להתייאש, אצלי חל שיפור משמעותי אחרי שנים רבות של סבל. לחפש פתרונות, היום קיימות אופציות שהתפתחו בשנים האחרונות. (זכר מהדרום)

5. נמאס כבר מהבעייה הדפוקה האת!!!!!!!!
אני בכלל לא משלשלת,אבל כאבי הבטן שמשפיעים על כל הגוף! (אישה מהמרכז)
 
אם אתם מעוניינים שגם המסר שלכם יתפרסם (בעילום שם כמובן) תכתבו אותו בתגובות בתחתית הבלוג או תשלחו לי במייל.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני סובל ממעי רגיז כבר שנים . לאחרונה מצאתי דרך להתמודד עם זה על ידי שתיית מים מינרליים בשם BORSEC .
המים לא נמקרים בכל חנות. אלא קצת קשה למצוא אותם.