יום שישי, 22 באוקטובר 2010

מריחואנה עוזרת למעי רגיז?!

לא הייתי חושב על הכותרת הזו בעצמי. תאמינו לי שאני די חנון בעניינים האלה. אבל לפני כמה ימים אחד מהקוראים בבלוג כתב לי את הדברים הבאים:


בתור אדם הסובל מתסמינים רבים של המחלה (שלשולים, עצירות, הקאות, תשישות, כאבי תופת בבטן וברקום ועוד שלא נעים לספר פה) מצאתי שעישון של מריחואנה מרגיע אותי, עוזר לי להפחית את הכאב, עוזר לי לישון, מעלה לי את התאבון בימים קשים שאני לא מסוגל לאכול ארוחה ביום, ומקל את היציאות שלי.



כשקראתי את הדברים נזכרתי שנותנים סמים קלים לכל מיני חולים אנושים כדי להקל על הסבל שלהם, וגם שלא מזמן סיפרו בעיתון על החוות שמגדלים בהן את החומרים האלה (כאן בישראל!). אז אולי זה באמת עוזר?

אני לא ממש מתכוון לנסות את זה על עצמי. כבר יותר מדי כדורים (שרשמו הרופאים) מסתובבים לי בכבד. אבל אם מישהו מהקוראות או הקוראים מתנדב לנסות ולספר חוויות - אני מבטיח לתת לזה פירסום בבלוג. ולא, אין פה המלצה לעשות משהו אסור וכו' וכו'.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כן זה עוזר מנסיון רב ! כמי שייש לו מעי רגיז .

דניאל אמר/ה...

כן זה עוזר לי מאוד בלי זה לא הייתי מסוגלת לתפקד . שומדבר אחר לא עוזר כמו עישון מריחואנה .

אנונימי אמר/ה...

מטופלת באיכילוב ולא ממהרים לתת לי קנביס למרות סבל של כאבים 24 שעות ביממה . אם יש למישהו עצה בעניין זה אשמח לשמוע

קנאביס אמר/ה...

קנאביס עוזר למעי רגיז, באחריות...